نحوه نوشتن صفحه درباره ما در طراحی سایت پزشکی

صفحه درباره ما در طراحی سایت

صفحه "درباره ما در طراحی سایت" در وبسایت برخلاف نامش، باید درباره مخاطب باشد و به این سوال پاسخ دهد که چرا

این وبسایت براي مخاطب مفید است. در واقع درباره ما در طراحی سایت، درباره تفاوتهاي ما با شرکتهاي مشابه ما، تمایز و مزایاي خدمات و محصولات ما و راه حلی است که براي رفع نیاز یا مشکل مخاطب ارائه میدهد.

به عنوان صاحب یک کسب و کار، باید توجه داشته باشیم که هدف ما از ایجاد و بهبود این صفحه، بالا بردن نرخ تبدیل بازدیدکننده به مخاطب بالقوه (rate conversion (است.

نکات کاربردي در ایجاد یک صفحه درباره ما در طراحی سایت مناسب:

یک داستان تعریف کنید!

داستانی درباره محصولات و خدماتتان. علاوه بر اینکه مخاطبان با داستان راحتتر ارتباط برقرار میکنند،

شکل داستانی این صفحه به برند شما چهره انسانیتري میدهد.

با ایجاد اعتماد به برندتان در چشم مخاطب، اعتبار ببخشید

خشک و رسمی نباشید. در حوزه B2B از لوگوي برندهاي معتبر که با شما همکاري دارند استفاده کنید،

هیئت مدیره سرشناسی اگر دارید آنها را معرفی کنید و در حوزه B2C از مشتریان معروفتان (مخصوصا سلبریتیهاي پرطرفدار و اینفلوئنسرهاي مشهور) عکس، کامنت یا ویدیو منتشر کنید.

با زبان مردم صحبت کنید

از واژهها و اصطلاحات سنگین و پیچیده استفاده نکنید. جایی که باید با کلمات تخصصی حوزه خود صحبت کنید صفحه معرفی خدمات و محصول شما است نه اینجا!

به جاي استفاده از پاراگرافهاي خشک و رسمی، از تصویر، عکس و ویدیو به همراه نوشتهتان استفاده کنید.

ساختارشکن باشید!

تمایز ایجاد کنید، مثلا از عکس همکاران در محیط شرکت استفاده کنید و درباره شرح وظایف هر یک توضیح دهید.

 

صفحه درباره ما در طراحی سایت

 

نظرات مخاطبان خود را انعکاس دهید

به مخاطبانتان فرصت دهید درباره شما حرف بزنند. رضایتنامههاي شرکتهاي همکار یا فایل صوتی و ویدیویی نظرات مشتریانتان را به اشتراك بگذارید. این موضوع شامل کارکنان خودتان هم میشود! گاهی آنها بهتر از شما کسب و کارتان را معرفی میکنند. صفحه درباره ما در طراحی سایت باید غیرمنتظره، دوست داشتنی و به یادماندنی باشد

صفحه درباره ما در طراحی سایت باید درباره تمایز و تفاوت شما با دیگران باشد تا مخاطبانتان را شگفتزده کند. این صفحه نباید شبیه بقیه صفحات وبسایتتان باشد. باید طوري طراحی و با مخاطبتان ارتباط برقرار کند که در ذهن او اثري ماندگار به جا بگذارد تا محصولات و خدمات شما را به خاطر داشته باشد

براي داشتن یک صفحه جذاب درباره ما در طراحی سایت چه ایدهاي دارید؟

قبل از هرچیز باید بدانیم که در این صفحه باید به این سوالات جواب دهیم:

ما کی هستیم و براي شما چه کاري انجام میدهیم؟

ما چه فرقی با بقیه داریم؟

چرا باید به ما اعتماد کنید؟

نحوه انتقال جواب این سوالات به مخاطب به خلاقیت شما در استفاده از ابزارهاي تولید محتوا و مخاطبانتان بستگی دارد.

استفاده از فایلهاي تصویري، اینفوگرافیک، صوتی، ویدیویی در کنار یا به جاي فایلهاي متنی به شما کمک میکند طراحی متفاوتی ایجاد کنید.

براي طراحی صفحه درباره ما در طراحی سایت پزشکی همواره نکات زیر را در در نظر داشته باشید:

مخاطبانتان را بشناسید

افراد به دلایل مختلفی به سایت شما وارد میشوند و وظیفه شما شناسایی نیاز و هدف آنها است.

در طراحی این صفحه به نوع ارتباط با مخاطبانتان (حوزه B2B و B2C (دقت کنید.

ادبیات مناسب مخاطب خود را پیدا کنید

ادبیات شما در صفحه درباره ما در طراحی سایت در ارتباط بهتر با مشتریان تاثیرگذار است، و براي انتخاب ادبیات خاص خود باید مشتریان هدف، گروه سنی و زمینه فعالیت شرکت خود را به خوبی بشناسید. انتخاب ادبیات مناسب در صفحه درباره ما در طراحی سایت میتواند موجب ایجاد شناخت نسبی و اعتماد در مشتریان شود.

 

صفحه درباره ما در طراحی سایت پرشکی

 

تبلیغ ممنوع!

صفحه درباره ما در طراحی سایت درباره مخاطب شما است نه جاي تبلیغ شما! در این بخش نباید محصولات و خدمات خود را معرفی کنید بلکه باید اجازه دهید افراد با مطالعه این صفحه، با شما و تفاوتهاي محصولات و خدماتتان نسبت به سایر رقبا آشنا شوند.

به مخاطب تصویري حقیقی از خودتان ارائه کنید

براي بیان داستان خود یا کسب و کارتان میتوانید از عکسهاي محیط شرکت، همایشها و نمایشگاههایی که در آنها فعالیت داشتهاید یا حتی عکس پرسنل و مدیران شرکت استفاده کنید. این کار میتواند تاثیر زیادي بر ایجاد ارتباط، شناخت و اعتماد مخاطب شما داشته باشد.

از مشتري براي جذب مشتري استفاده کنید

همانطور که گفتیم، صفحه درباره ما در طراحی سایت، مکان مناسبی براي معرفی مشتریان برجسته و نظرات آنها در مورد کسب و کار شما است. از مشتریان خود بخواهید که تجربه خود را از همکاري یا استفاده از محصولات و خدمات شما در این صفحه به اشتراك بگذارند و بخش ویژهاي در صفحه درباره ما در طراحی سایت را به آن اختصاص دهید.

حضور برندهاي معتبر یا افراد سرشناس به ایجاد اعتماد سایر مخاطبان کمک میکند.

به روز باشید

سعی کنید هر از چند گاهی ساختار و طراحی صفحه درباره ما در طراحی سایت را تغییر و به تاثیرات جدید آن توجه کنید.

این کار در حفظ ارتباط و دوام اعتماد مخاطب شما بسیار موثر است.

مخاطب خود را هدایت کنید

از لینک صفحاتی که براي شما مهم است در صفحه درباره ما در طراحی سایت استفاده کنید تا بازدیدکنندگان شما بهبخشهاي مختلف وبسایتتان که در این صفحه درباره آنها صحبت کردهاید، به آسانی دسترسی داشته باشند. از عبارات تخصصی و ناآشنا استفاده نکنید اما اگر ناچار به استفاده شدید، اصطلاح مورد نظر را به صفحهاي که توضیحات کاملی درباره آن دادهاید، لینک دهید.

 

صفحه درباره ما در طراحی سایت پزشکی

 

آنالیز وبسایت کجارو (حوزه گردشگري)

صفحه با عکس نسبتا مرتبط با حوزه کاري اما نه خیلی فرندلی، و با یک عنوان مناسب - کجارو از کجا آغاز شد- شروع میشود. اما در توضیح این عنوان، به جاي داستان شکلگیري، متنی کاملا ادبی و رسمی میبینیم.

در ادامه درباره تاریخچه تاسیس و اهداف شرکت صحبت کرده و تقریبا درباره محصولات، خدمات و تمایزهاي خود توضیحی ارائه نداده است. براي معرفی خدمات و محصولات، صرفا موضوعات ارائه شده در وبسایت را دستهبندي کرده در حالی که اصلا به فروش آنلاین خدمات گردشگري خود هیچ اشارهاي نکرده است. این خدمات شامل ارائه بستري براي معرفی تورهاي مسافرتی و رزرو هتل است.

تیم همکاران را لیستوار و کاملا بدون جذابیت فقط با ذکر عنوان و یک لینک به نوشتههاي آن شخص در این صفحه قرار داده است در حالی که اگر با عکس و توضیحی درباره علاقمنديها و موضوعاتی که درباره آن مینویسند، این قسمت را طراحی کرده بود، جذابیت و توجه مخاطب بیشتر میشد.

لحن خشک و رسمی و عدم استفاده از مدیا باعث یکنواختی این صفحه شده و مخاطب علاقهاي به اسکرولکردن و خواندن نوشتههاي طولانی و بی تناسب (مثلا بعد از لیست تحریریه درباره شماره ثبت شرکت صحبت کرده!) ندارد.

در انتهاي صفحه فرم تماس با ماي متداولی براي ارسال انتقاد و پیشنهادات مخاطب قرار داده است که ایده خوبی است اما شکل ارائه و عدم انتخاب ساب تایتل یا توضیحی مجزا از متن، جذابیت آن را از بین برده است.

اهمیت صفحه درباره ما در طراحی وب سایت

نکته مهمی که در بیشتر سایتهای ایرانی توجهی به آن نمیشود طراحی صفحه درباره ما در طراحی وب سایت یا همان About Us است. اکثر افراد در این بخش مطالبی طولانی و خسته کننده برای کاربر و یا نوشته ای کوتاه و ناقص قرار میدهند که میتواند اعتبار سایت یا شرکت شما را زیر سوال ببرد.

معمولا تصور میشود که کسی به صفحه درباره ما در طراحی وب سایت توجهی نکرده و بیشتر به خدمات و محصولات ارائه شده در سایت مراجعه میکنند، این تفکر تا حدی صحیح است ولی زمانیکه قرار است یک بازدیدکننده به مشتری تبدیل شود اهمیت صفحه درباره ما در طراحی وب سایت یا درباره شرکت بیش از پیش افزایش می یابد.

بعنوان طراح سایت یا صاحب شرکت تمرکز ما بیشتر بر روی صفحات داخلی سایت و ارائه بهتر محصولات است و این امر موجب کاهش توجه به بخش های اصلی مانند صفحه درباره ما در طراحی وب سایت و تماس با ما خواهد شد. در دنیای تجارت امروز، برندها و شرکت های بزرگ در ارتباط با مشتریان و ایجاد احساس شناخت متقابل بسیار موفق عمل کرده اند تا جاییکه شما صاحبان بسیاری از شرکت های بزرگ مانند اپل و گوگل را بخوبی میشناسید و حتی ممکن است زندگینامه آنها را مطالعه کرده باشید. علاقه شما به خوانندگان و هنرمندان تا حد زیادی مدیون شناخت آنها و اطلاع از زندگی شخصی شان میباشد.

چرا شرکت های بزرگ توجه ویژه ای به ارتباط دوطرفه با مشتریان دارند؟ ایجاد شناخت از شرکت شما به چه شکلی قابل انجام است؟ طراحی مناسب و ارائه اطلاعات در صفحه درباره ما در طراحی وب سایت میتواند اولین قدم شما در این مسیر باشد. در ادامه ۵ نکته مهم برای نوشتن صفحه درباره ما در طراحی وب سایت خوب را بررسی می کنیم.

 

صفحه درباره ما در طراحی وب سایت

 

۱. شناخت نیاز و هدف مشتریان

افراد به دلایل مختلفی به سایت شما وارد میشوند و وظیفه شما شناسایی نیاز و هدف آنهاست. بعنوان مثال یک طراح را بررسی میکنیم؛ برای کاربران مهمترین نکات مشاهده نمونه کارها، نرم افزارهای مورد استفاده و سابقه فعالیت یک طراح خواهد بود. مشتریان بدنبال شخصی هستند که مدرک دانشگاهی معتبر، نمونه کارهای مناسب و خلاقیت کافی داشته باشد و بهترین مکان برای ارائه این اطلاعات صفحه درباره ما در طراحی وب سایت یا درباره شرکت خواهد بود.

۲. استفاده از ادبیات مناسب

شما باید تشخیص دهید که چه نوع ادبیاتی برای صفحه درباره ما در طراحی وب سایت و ارتباط بهتر با مشتریان مناسب است، این امر مستلزم شناخت مشتریان هدف، گروه سنی و زمینه فعالیت شرکت است. ادبیات مناسب در صفحه درباره ما در طراحی وب سایت میتواند موجب ایجاد شناخت نسبی و اعتماد در مشتریان شما گردد. بعنوان مثال اگر شما وارد کننده تجهیزات فنی و مهندسی هستید معرفی شرکت های همکار، ارائه گواهی معتبر نمایندگی و محیط کاری و تعداد کارمندان شرکت در صفحه درباره ما در طراحی وب سایت میتواند مشوق مناسبی برای همکاری افراد با شما باشد.

۳. عدم استفاده از تبلیغات

صفحه درباره ما در طراحی وب سایت محلی برای معرفی خود و ارتباط بهتر با مشتریان است. در این بخش نباید به معرفی محصولات خود و ارزش های آنها بپردازید بلکه از این فضا برای معرفی اهداف و سیاست های کلی شرکت استفاده کنید، اجازه دهید تا افراد با مطالعه صفحه درباره ما در طراحی وب سایت تا حد بیشتری با شما و تفاوت های اساسی شرکتتان با سایر رقبا آشنا شوند.

۴. استفاده از تصاویر شرکت و پرسنل

برای بیان داستان خود و یا شرکتتان میتوانید از تصاویر مناسب نیز بهره بگیرید، ارائه عکس هایی از محیط شرکت و کارخانه، همایش ها و نمایشگاه هایی که در آنها فعالیت داشته اید و یا حتی عکس پرسنل و مدیران شرکت در صفحه درباره ما در طراحی وب سایت میتواند تاثیر زیادی بر ایجاد این ارتباط و شناخت داشته باشد.

۵. معرفی مشتریان شاخص

صفحه درباره ما در طراحی وب سایت یا درباره شرکت مکان مناسبی برای معرفی مشتریان برگزیده خود و نظرات آنها در مورد شرکت و یا سایت شما است. از مشتریان خود بخواهید که نظر خود را در چند سطر کوتاه درباره شرکت شما و نحوه ارائه خدمات بنویسند و بخش ویژه ای در صفحه درباره ما در طراحی وب سایت به آن اختصاص دهید.

همچنین با معرفی همکاران تجاری و مشتریان شناخته شده خود در صفحه درباره ما در طراحی وب سایت براحتی میتوانید اعتماد افراد جدید را کسب کنید.

چرا صفحات درباره ما یکی از دلایل عمده خروج بازدیدکنندگان هستند؟

این صفحات حاوی نوشته هایی خودپسندانه هستند. آنها احساس یا انگیزه بازدیدکننده را برای انجام هیچ کاری بر نمی انگیزانند و عموما، کسل کننده هستند.

اگر نمی خواهید واکنش به صفحه درباره ما در وبسایتتان، روی برگرداندن مخاطب از سایت شما باشد، ایده های ارزشمندی در اینجا خواهید یافت. بیایید ببینیم چگونه باید متن صفحه درباره ما را بنویسید، کاری کنید که این صفحه با خوانندگان ارتباط برقرار کرده و هدفی را دنبال کند.

کلمه ABOUT (درباره)، حرف به حرف...

ABOUT به انگلیسی به عنوان یک کلمه مخفف، فرمولی است که ما برای کمک به راهنمایی شما در مسیر استفاده از پنج ایده قدرتمند برای ایجاد یک صفحه (یا بخش) «درباره ما»ی تاثیرگذار تهیه کرده ایم.

 

طراحی سایت پزشکی و صفحه درباره ما

 

A= Approachable (پذیرا بودن)

تصور کنید برای اولین بار با شخصی ملاقات می کنید. شروع گفتگو با خواندن یک آگهی خبری، مضحک به نظر می رسد. اینطور نیست؟

دلیل اینکه شرکت های متعددی در نوشتن مطلب صفحه درباره ما به سمت و سوی شیوه نگارشی ژورنالیستی متمایل شده اند روشن نیست، اما می توان گفت تاثیر اولیه وحشتناکی بر بازدیدکننده می گذارد.

بنابراین اولین خطا در نوشتن مطلب برای صفحه درباره ما استفاده از یک لحن خواب آور است. اجازه ندهید صفحه شما مانند یک مراسم خاکسپاری به نظر برسد. کاری کنید که فضای جشن و سرور را القا کند.

شما اینجایید! عالیه! برای اینکه به شما بگیم چرا جای درستی رو انتخاب کردید خیلی هیجان زده ایم!

اجازه دهید شور و شعف ایجاد شود. صفحه درباره ما در سایت مُز (Moz)، جشن خود را با یک عنوان جالب، تصویری غیرمعمول و محتوایی داستانگونه که ارزش اسکرال برای خواندن ادامه آن را دارد شروع می کند.

 صفحات درباره مای عالی، معرفی و مقدمه هایی گرم، پرانرژی و جالب هستند. هر کاری که می توانید انجام دهید تا پذیرا به نظر برسید. 

از عبارات حرفه ای اجتناب کنید. از گوینده سوم شخص استفاده نکنید. از اغراق های بی معنی و کلیشه های تجاری پرهیز کنید. به چشمان خواننده خود نگاه کنید و با خوشحالی و صدای بلند به او خوشامد بگویید.

همچنین لطف کنید عنوان صفحه خود را "درباره..." یا هر چیز مشابه دیگری انتخاب نکنید. دلیلی به بازدیدکنندگان بدهید تا به پایین صفحه بروند و محتوای جالبی پیدا کنند.

B= Beneficial (سودمند)

بله، موضوع صفحه درباره ما، شرکت شماست. بازدیدکنندگان این صفحه را باز می کنند تا اطلاعات بیشتری از کاری که انجام می دهید کسب کنند، اما چرا؟ آنها مشکل یا مساله ای دارند که به دنبال حل آن هستند. آنطور که در سرزمین استعاره ها می گویند: مشتری مته نمی خواهد، سوراخ می خواهد.

ارائه اهداف کاری، حس رخوت به خواننده القا می کند. سایت Help Scout هم از بیان آنها خودداری می کند. صفحه درباره مای آنها قول می دهد که "به شما کمک کند تا شرکتی بسازید که مردم عاشقانه آن را دوست داشته باشند."

 به منظور جلب توجه – و احساسات- خواننده باید پاسخی برای این سوال ارائه کنید: "چه سودی برای من دارد؟" شما باید یک یا چند مزیت را در معرض نمایش بگذارید. شما چه سودی به مشتریان خود می رسانید؟

همین ایده ساده، حتی افرادی که در بیان ایده ها و احساسات خود معمولا قدرتمند ظاهر می شوند را درمانده و مستاصل می کند. اما نباید اینطور باشد. این تمرین ساده را امتحان کنید؛ جای خالی را پر کنید.

چطور .................................................................... .

 این رویکرد همیشه مورد پسند ما بوده و در نوشتن عنوان، جایگاه یابی و ایجاد پیشنهادات منحصر به فرد برای فروش موثر است و در اینجا تاثیر خود را بر صفحه درباره ما نشان خواهد داد.

برای پرکردن جای خالی نمی توانید از یک ویژگی، محصول، خدمات یا نام برند استفاده کنید. تنها می توانید از یک فایده و مزیت استفاده کنید.

چگونه وبسایتی راه اندازی کنید که مخاطب هدفمند جذب کند. (می تواند برای Orbit Media موثر باشد)

چگونه محتوایی انتشار دهید که برندسازی کند. (می تواند برای Feldman Creative موثر باشد.)

چگونه به آسانی سوراخی دقیقا به همان اندازه مورد نیاز ایجاد کنید. (می تواند برای فروشگاه مته موثر باشد.)

چگونه بدون گرسنگی کشیدن وزن خود را کاهش دهید. (می تواند برای میلیون ها وبسایت موثر باشد.)

ما نمی گوییم در صفحه درباره مای شما باید دقیقا از همین کلمات استفاده شود، اما چنین مفاهیمی باید انتقال داده شود. چیزی که بازدیدکننده واقعا به دنبال کسب اطلاع از آن است، این است که شما چگونه می توانید به او کمک کنید (به عبارت دیگر به او سودی برسانید). اگر صفحه درباره ما نتواند پاسخ به این سوال را روشن کند، وظیفه خود را انجام نداده است. 

چیزی که درمورد شرکت شما اهمیت دارد همان مزیت و ارزشی است که فراهم می کنید. بنابراین موضوع مهم در صفحه درباره ما نیز باید همین باشد.

O= Optimized (بهینه شده)

صفحه درباره مای وبسایت شما باید به عنوان بخشی از برنامه شما برای جذب مخاطب هدفمند در نظر گرفته شود و برای تبدیل بهینه سازی شده باشد.

یک پست در وبلاگ Unbounce درباره پتانسیل تبدیل (conversion) صفحات درباره ما، پا را فراتر از اینها گذاشته و می گوید:

صفحه درباره مای شما باید یک کانون دوستدار تبدیل باشد، جایی که بازدیدکنندگان شما پس از اینکه اطلاع کافی در اختیار آنها قرار داده شد و تحت تاثیر قرار گرفتند به سوی خرید، ملحق شدن به خبرنامه ایمیلی یا شروع یک دوره آزمایشی رایگان هدایت می شوند. اگر از صفحه درباره ما برای تبدیل مشتریان استفاده نمی کنید، در حال متحمل شدن ضرر هستید.

صفحات درباره ما فرصتی برای روایت داستان کسب و کار، ارتباط با مشتریان آتی و ایجاد حس اعتماد هستند. این موارد برای تبدیل بسیار اهمیت دارند.

صفحه ای در وبسایت Vienna Beef داستانی جذاب درباره تاریخچه شرکت را با تاکید بر دستاوردهای برجسته آن روایت می کند.

گر در Google Analytics خود اهدافی پیکربندی کرده باشید، گزارش “all pages” شما ارزش صفحات را نیز نمایش می دهد. این گزارش که متعلق به analytics اوربیت (Orbit) است نشان می دهد صفحه درباره ما یکی از مهم ترین صفحات موثر بر تبدیل است. 

 پس از اینکه چند دلیل برای بازدیدکنندگان خود ارائه کردید تا به توانایی شرکت شما جهت ارائه ارزش و منفعتی برای آنها اعتماد کنند، گام بعدی را برایشان مشخص کنید. حداقل یک فراخوان به عمل (CTA) در این صفحه قرار دهید که خواننده را به بخش های دیگر سایت هدایت می کند یا اطلاعات تماس آنها را دریافت می کند. 

صفحه درباره ما در GetResponse چند فراخوان به عمل ارائه می دهد، از آن جمله: ملاقات با گروه کاری شرکت؛ آشنایی با محصول؛ مطالعه صفحه مشتریان؛ و ثبت نام برای خبرنامه. لزومی ندارد صفحه درباره ما در سایت شما این تعداد گزینه داشته باشد، اما اگر تمایل به بهینه سازی آن برای تبدیل دارید، باید دست کم یکی از این موارد را در خود جای دهد. 

U= Unique (منحصر به فرد)

ساختن صفحه درباره ما به نحوی که به مانند عموم صفحات مشابه به نظر برسد، کار دشواری نیست...

ما این کار را انجام می دهیم. ما آن کار را انجام می دهیم. ما به مشتریان مان اهمیت می دهیم. کارکنان ما متعهد و مستعد هستند.

اما تصور اینکه تمایل داشته باشید مانند رقبایتان به نظر برسید دشوار است.

با این ایده صفحه درباره ما در سایت خود را امتحان کنید: هرجا که نام شرکت شما ذکر می شود، آن را با نام یکی از رقیبان اصلی تان جایگزین کنید. اگر با این کار مشکلی ایجاد نمی شود، باید کاری انجام دهید.

صفحه درباره ما فرصتی برای روایت یک داستان منحصر به فرد است. بیشتر منحصر به فرد بودن شما را می توان در لحن نوشته تان مشاهده کرد. 

برای همین موضوع پیشنهاد می شود:

از لحن نوشتاری خودتان استفاده کنید.

ابایی از حذف مطالب سنگین سازمانی یا تبلیغات و گزافه گویی ها نداشته باشید.

از کمی بامزگی یا بلاهت نترسید، اگر می توانید و چنین شخصیتی دارید.

صفحه درباره ما جایی است که خوانندگان به منظور اینکه ببینند شما چه کسی هستید و اینکه مورد پسندشان هستید وارد آن می شوند. چیزهایی که باعث منحصر به فرد بودن شما می شوند، شما را تعریف می کنند و قطعا بر میزان خوشایند به نظر رسیدن شما تاثیر می گذارند.

چه کارهایی می توانید انجام دهید؟

از گذشته خود بگویید. چرا شرکت شما به وجود آمد؟ چگونه به موقعیت کنونی رسید؟

به نقیصه های خود اعتراف کنید. آیا پیش از موفقیت، متحمل شکست شده اید؟ آیا شرکت شما قصد کاری داشت و روند کار دستخوش تغییر شد؟ آیا ضعف های شما نقاط قوت تان را برجسته می کنند؟ از صداقت و حقیقت نترسید. این کار از نظر عاطفی برای مشتریان آتی شما خوشایند خواهد بود.

پشت صحنه کار را به نمایش بگذارید. صحنه های کاری شما منحصر به فرد هستند. چند ویدیو ضبط کنید 

ارزش های خود را معرفی کنید. به نظر خسته کننده می رسد، اینطور نیست؟

منظور ما این نیست که درباره اینکه چقدر به نتایج یا میزان بازگشت سرمایه یا چیزی قابل پیش بینی که برای همه ارزشمند است اهمیت می دهید سخن بگویید. منظور این است که بر چیزی که به خاطر آن قد علم کرده اید تاکید کنید.

آیا از یک هدف یا آرمان پشتیبانی می کنید؟

آیا در فعالیت های اجتماعی مشارکت دارید؟

کاری که برای ایجاد یک تغییر انجام می دهید، به احتمال زیاد شما را متفاوت نشان خواهد داد.

رسانه های جمعی را وارد این صفحه کنید.

علیرغم اینکه این مورد می تواند موضوع یک مقاله دیگر باشد، به احتمال زیاد گفته ها و اعمال شما در کانال های تان در رسانه های جمعی، شخصیت حقیقی شرکت شما را آشکار می کند. صفحه درباره ما یک مکان بسیار مناسب برای شبکه های اجتماعی است. ما صفحات درباره مای جذاب متعددی را دیده ایم که فیدهای (feed) اینستاگرام شرکت و یا کارکنان بخش مهمی از آنها بوده است. این تنها یکی از ایده هایی است که می توانید به کار ببندید.

در صفحه درباره ما در سایت Orbit Media به صفحه فرهنگ کاری شرکت لینک داده شده است. این صفحه حاوی زنجیره ای از توییت ها و پست های اینستاگرامی گروه اوربیت است ( با عنوان orbiteers هم شناخته می شوند).

T= Team (گروه)

منحصر به فرد ترین موردی که در شرکت شما وجود دارد، افرادی هستند که در آن کار می کنند.

شرکت شما کارکنان شماست. هیچ شرکت دیگری آنها را ندارد. این یعنی در تلاش شما برای پذیرا و منحصر به فرد بودن، گروه تان ارزش اینکه در صفحه درباره ما نقش برجسته ای ایفا کند را دارد. چرا MailChimp حرف "K" را در عکس های خود به نمایش گذاشت؟ نمی دانیم اما به نظر می رسد این شرکت به گروه خود افتخار می کند و آنها را به شکل برجسته ای در صفحه درباره ما به نمایش گذاشته است.

ما صفحاتی متعلق به گروه های کاری را دیده ایم که به روش های جالبی طراحی شده اند، اما اغلب به دلیل ظاهر تکراری حاوی نام، عنوان و خلاصه رزومه ای که مشاغل قبلی و تجربه دانشگاهی افراد را نشان می دهد کسل کننده هستند. 

با نمایش مسائل جالب درباره هر یک از کارکنان خود می توانید پروفایل های آنها را جذاب تر کنید – و چه بسا باعث شود این پروفایل ها مکانی برای شروع گفتگوهای کاری بشوند. می توانید از چنین مواردی استفاده کنید.

تصاویر غیر رسمی

نکات جالب

سرگرمی ها، علاقه ها و اشتیاق ها

نقل قول

ویدیو

پروفایل های رسانه های جمعی (و راه هایی برای برقراری ارتباط)

پاسخ به سوالات بامزه و غیرمنتظره

موارد محبوب

در اینجا به موضوعات بامزه ای در صفحه اعضای گروه Wanelo توجه کنید؛ دینا پارچه های مکزیک و پرو، سوشی، لاما، پیلاتس و چیزهای غیرممکن را می پسندد. شان یک بالش با چهره خودش دارد.

یک نکته کاربردی دیگر برای نمایش گروه کاری تان، ایجاد صفحات مجزا برای هر یک از اعضا است. این کار، صفحه درباره ما را گسترده تر کرده و به هنگامی که مردم نام خاصی را جستجو می کنند صفحاتی را نمایش می دهد که ممکن است در نتایج جستجو حائز رتبه شوند.

بیایید درباره صفحه درباره ما گفتگو کنیم

درست است که صفحه درباره ما فرصتی برای صحبت درباره خودتان در اختیار شما قرار داده و جایی است که خوانندگان هم همین انتظار را از شما دارند، اما چالش شما در صفحه درباره ما، و هر صفحه دیگری، مشغول کردن و جذب بازدیدکنندگان است، به نحوی که احساس کنند باید کاری انجام دهند. شما با روایت داستان خود در زمینه ای که مزیتی را برای خوانندگانتان به ارمغان می آورد به این هدف خواهید رسید.

آیا برای ایجاد یک صفحه درباره مای تمام عیار و بی نقص چک لیستی وجود دارد؟ پاسخ منفی است.

صفحه درباره مای سایت شما نباید دقیقا مشابه صفحه سایت دیگری باشد. شما می توانید هر چه می خواهید را در این صفحه به نمایش بگذارید. در واقع، هرچه بیشتر در جهت اصالت آن تلاش کنید، تاثیر مثبت بیشتری حاصل خواهد شد. 

شما چه محتوایی را در صفحه درباره ما قرار می دهید؟ چه چیزی موثر است؟ برای اینکه بیشتر برای بازدیدکنندگانتان سودمند باشد چگونه آن را بروز رسانی می کنید؟