درباره طراحی سایت پزشکی دیجیتال مدیکال

طراحی سایت پزشکی دیجیتال مدیکال متشكل از تيمى خلاق، متفكر و با تجربه در حوزه ديجيتال ماركتينگ كه با مديريت خانم مرتضوی شروع به كار كرده است.

قبل از اینکه طراحی سایت پزشکی دیجیتال  مدیکال را تاسیس کنیم ، هیچ شرکت بازاریابی پزشکی وجود نداشت که دنیای پزشکان را به خوبی بشناسد . به همین دلیل است که ما در کنار شما هستیم . ما اهداف شما ، جاه طلبی های شما و نگرانی های شما را می شناسیم و درک می کنیم و می دانیم که چگونه می توانیم به شما در دسیابی به این اهداف کمک کنیم . امروز ما وب سایت های بسیارجذاب ، موثر و کاربرپسند را برای جامعه پزشکان طراحی می کنیم و برنامه های بازاریابی موفقی را برای آنها ارائه می کنیم . ما مشتریان خود را با طراحی وب سایت های منحصر به فرد و سفارشی ، نوشتن محتوای حرفه ای و تخصصی ، عکاسی ، تصاویر و حتی فیلم ها مجهز می کنیم . بنابراین شما مجبور نیستید در زمینه ای خارج از تخصص خود ، متخصص باشید .

با یک وب سایت از شرکت طراحی سایت پزشکی دیجیتال مدیکال، تخصص شما قطعا منحصر به فرد خواهد بود . طراحی سایت پزشکی دیجیتال مدیکال نام تجاری و شهرت شما را حرفه ای می کند و اگر شما نام تجاری نداشته باشید ، ما در کنار شما خواهیم بود تا این مهم را محقق کنیم . و اگر شما به دنبال جذب بیماران جدیدی باشید برنامه های بازاریابی آنلاین پزشکی ثابت شده ما این هدف را به انجام خواهد رساند . ما افتخار می کنیم که بعنوان همکار در بازاریابی آنلاین در کنار شما باشیم و مشتاق کسب اعتماد شما هستیم . ما به شدت به این باور هستیم که شما شایستگی یک وب سایت عالی و قابل توجه را دارید .

مقایسه

برای مقایسه کیفیت وب سایت های طراحی شده توسط دیجیتال مدیکال با برخی از رقبای برتر ، ما از ابزار وب مستر گوگل استفاده کرده ایم که به شما کمک می کند از نظر طراحی وب سایت ، سرعت وب سایت ، کیفیت کد نویسی ، سازگاری با موبایل و سایر ویژگی های مهم انتخاب مناسبی داشته باشید . ما برای جلوگیری از اختلاف ، در جدول زیر اسامی را حذف کرده ایم . بسیار خوشحال می شویم اگر تماس گرفته و ما اطلاعات را با شما به اشتراک بگذاریم . با استفاده از تست کیفیت وب سایت گوگل به سادگی نتایج را مشاهده کنید . به یاد داشته باشید این نتایج از عملکرد وب سایت ها است . بنابراین شرکتی می تواند محصول با کیفیتی برای مشتریان خود تولید کند که در نتایج تست گوگل شرایط مناسبی داشته باشد . مقایسه را جدی بگیرید .

 

  طراحی سایت پزشکی دیجیتال مدیکال رقیب A رقیب B رقیب C
تست سرعت گوگل دسکتاپ
تست سرعت گوگل موبایل
تست کیفیت وب سایت
تست کیفیت موبایل
شرکت برتر طراحی وب سایت های پزشکی
شرکت برتر بهینه سازی موتورهای جستجو وب سایت های پزشکی

ما که هستیم؟

طراحی سایت پزشکی دیجیتال  مدیکال یک شرکت بازاریابی پیشرو در اینترنت برای دندانپزشکان ، پزشکان و سایر متخصصین بهداشت و درمان در ایران است . ما یک فرمول و قاعده منحصر به فرد برای پزشکان همه تخصص ها در فضای اینترنت ایجاد کرده ایم که برای آنها راهکارهایی موثر و کارآمد ارایه می کنیم .

تخصص ما در حوزه آنلاین ، مشتریان ما را در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو قرار داده و برای آنها وب سایت های کارآمدی را فراهم کرده است . بازاریابی آنلاین برای پزشکان در حال حاضر بسیار ضروری است . برای جذب بیماران جدید می بایست که در زمینه تخصصی خود رقابت کنید و حضور آنلاین خود را حفظ کنید . طراحی سایت پزشکی دیجیتال مدیکال راه حل نهایی برای نیازهای آنلاین شماست .

تجربه

تیم طراحی سایت پزشکی دیجیتال مدیکال در ارایه راه حل های بازاریابی اینترنتی و طراحی وب برای پزشکان بیش از 10 سال تجربه دارد . طراحان ما صدها وب سایت منحصر به فرد را توسعه داده اند .

رنگ ، ساختار و طراحی

ما به طراحی و دیزاین وب سایت خیلی توجه می کنیم . هر کسی در نگاه اول می تواند تعیین کند چه جیزی جذاب است . اما ما فراتر از یک طرح ساده را برای پزشکان مد نظر می گیریم . ما مفاهیم علمی رنگ ، تعامل کاربر و تجزیه کاربر را درک می کنیم . طرح های ما زیبا و کاربردی هستند . مشتریان ما از چیزی که در برند شدن شان به دنبال آن هستند توضیح می دهند و ما از طریق استفاده از رنگ ها ، ساختار صفحات و طراحی ها ، آن را به وجود می آوریم .

ما از ابتدا وب سایت های پزشکی و دندانپزشکی را بصورت سفارشی می سازیم که بطور کامل با نیازهای مشتری همسان است . یک پزشک نیاز به یک طراحی وب سایت دارد که بتواند با بیماران خود تعامل بهتری داشته باشد . اعمال این تغییرات به طراحی ، باعث تفاوت عمده ای در تجربه کاربر و بیماران می شود که درک و شناخت بهتری نسبت به پزشک و تمام فعالیت آن دارند .

چرا نمی توانید ما را نادیده بگیرید؟

متخصـصین پزشکی وقتی می خواهند برای خدمات بازاریابی آنـلاین قیمت منـاسبی دریافت کنند به سراغ ما می آیند . پس از تجـزیه و تحلیل قیمت کامل پکیـج ها و بسته های ما با سایر شرکت ها ، مشتریان در نهایت ما را بخاطر ارایه قیمت باورنکردنی ، ارزش ، مراقب از مشتری و پشتیبانی بی نظیر انتخاب می کنند .
بر خـلاف رقـبای ما که به شـدت به سیـستم های مبـتنی بر قالـب آماده تکیـه می کنند ما از ابـتدا بر روی وب سایت های سفارشی و کدنویسی شده تمرکز می کنیم . از آنجایی که ما در طراحی وب سایت برای متخصصان مراقبت های بهداشتی به طور خاص تخصص داریم ، یک سیستم کارآمد را ایجاد کرده ایم که به ما اجازه می دهد قیمت های مان را عادلانه و صادقانه نگه داریم .

انواع طراحی سایت تخصص های مختلف در پزشکی

انواع طراحی سایت دندانپزشکی با طرح های اختصاصی

طراحی وب سایت کلنیک زیبایی پوست و مو با طراحی فوق العاده

طراحی وب سایت روانپزشکی کاملا ریسپانسیو

طراحی وب سایت پزشک اطفال با طرح کودکانه

طراحی سایت داروخانه با امکانات کامل

طراحی وب سایت آزمایشگاه و لابراتوار

طراحی وب سایت پزشک عمومی

طراحی وب سایت دامپزشکی

سئو و بهینه سازی وب سایت پزشکی

قیمت طراحی سایت پزشکی