چهار ایده اثبات شده برای
به حداکثر رساندن استراتژی بازاریابی دندانپزشکی شما


به عنوان یک پزشک، شما خوب می دانید که چه چیزی می تواند شما را از سایرین متمایز کند. با این حال ممکن است شما تا کنون موفق به حضور قدرتمند در حوزه آنلاین نشده باشید. حال سوال این است چگونه می توان با وجود تمام موانعی که در مسیر حضور کسب و کار شما در دنیای آنلاین وجود دارد به اهداف و مقاصد خود دست یابید. جواب ساده است: می بایست از استراتژی های پیشرفته و جدیدی که در دنیای آنلاین وجود دارد برای جذب بیمار جدید و حضور مقتدرانه در منطقه فعالیت تان استفاده کنید. خواندن این مطلب را مشتاقانه ادامه دهید تا شما را با 4 روش هیجان انگیزی که به شما کمک خواهد کرد کسب و کارتان را وارد عرصه جدیدی از موفقیت کند آشنا کیم:

  • سایت شما در نتایج موتورهای جستجو قابل دسترس خواهد بود.
  • گزارش کاملی از بازدید کنندگان سایت خود دریافت خواهید کرد.
  • در فضای رقابتی متمایز خواهید شد.
  • حضور آنلاین شما پررنگ تر خواهد شد.
  • طراحی سایت پزشکی تنها از روش های اصولی برای ارتقا رتبه سایت شما استفاده می کند. (روش های کلاه سفید) زیرا نتایج این روش پایدارتر می باشد.
  • طراحی سایت پزشکی به شما در جهت دستیابی به رتبه بالا در منطقه فعالیت تان کمک خواهد کرد.
  • طراحی سایت پزشکی  از روش های معتبر و موثر سعو استفاده خواهد کرد.
  • علاوه بر موتور جستجو گوگل سایر موتورهای جستجو مهم نیز در نظر گرفته خواهد شد.
  • برای طراحی سایت پزشکی  بهینه سازی جستجوها مهم است و نتایج عملکردمان در راستای این مهم به شما اریه خواهد شد.
  • طراحی سایت پزشکی  برای تمامی بیماران این امکان را رقم می زند تا سایت شما را در تمامی موتورهای جستجو با سرعت بالا پیدا کند.
  • کلمات کلیدی بررسی و آنالیز خواهند شد.
  • نسخه موبایلی سایت شما بهینه سازی خواهد شد.
 

بهینه سازی Off-Site و On-Site

تفاوت این دو در چیست؟

بهینه سازی On-Site

در طول فرآیند طراحی وب سایت، طراحی سایت پزشکی  اغلب پیشرفت سأو را به مباحث زیر ساخت و ظاهر (فرانتد) سایت اختصاص می دهد. این موارد نمونه هایی از بهینه سازی آن سایت می باشند.

  • محتوای خاص و منحصر (موتورهای جستجو این نوع از محتوا را می پسندد)
  • بهینه سازی تگ (برچسب) متا و آلت، توضیحات و عناوین سایت
  • ساختار جهت یابی (نویگیشن) کاربرپسند
  • کد سی اس اس 3 و اچ تی ام ال 5 واضح
  • بهینه سازی اندازه عکس ها و فایل ها
  • بهینه سازی سرعت وب سایت
  • ایجاد پیوندهای داخلی موثر (پیوند بین صفحات مختلف وب سایت شما)
  • راه اندازی گوگل آنالتیک
  • ابزار وب مستر گوگل
  • ارایه کردن نقشه سایت گوگل (گوگل سایت مپ)
  • نقشه ایکس ام ال
  • اقدامات اختصاصی جهت بهبود رتبه سایت شما
  • پیشنهادات گوگل (گوگل ساجس شن)
  • تست عملکرد گوگل
  • تست ساختار داده گوگل
  • تست موبایل گوگل

بهینه سازی Off-Site

یکی از موثرترین تکنیک ها جهت بهبود رتبه سایت شما در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر این است که از سایر وب سایت های معتبر لینک هایی به سایت شما وجود داشته باشد. موتورهای جستجو هر یک از لینک ها بعنوان یک رای در نظر می گیرد. اما نکته قابل توجه این است که بدانید یک لینک ساده برای شما امتیازی به ارمغان نمی آورد. این لینک ها الزاما باید از وب سایت های قانونی به وب سایت شما متصل شوند. توجه داشته باشید خریدن لینک ها از مجموعه هایی که این لینک ها را می فروشند و یا قرار دادن لینک سایت تان در وب سایت های بی کیفیت و بی ربط به شدت به رتبه سایت شما لطمه وارد می کند.
تنها راه ایجاد اعتبار و رتبه مناسب برای وب سایت شما استفاده از روال عادی و طبیعی این کار می باشد. به عبارتی دیگر، زمانی یک وب سایت مطرح خواهد شد که دیگران راجع به آن صحبت کنند و آن را آنلاین به اشتراک بگذارند. ما این فرآیند را با استفاده از رسانه های اجتماعی، انجمن های گفتگو و بهره گیری از اعتبار سایر وب سایت ها عملی خواهیم کرد.
حال چند نمونه از تکنیک های آف سایت را با هم بررسی می کنیم:

  • ارسال مقالات
  • ارایه موتور جسنجو پیشرفته
  • به اشتراک گذاری وب
  • نقشه کلید واژه
  • پیشنهاد صفحات جدید
  • تجزیه و تحلیل رقبا
  • بهینه سازی متون آنچر
  • ساخت لینک ورودی
  • ارسال دایرکتوری
  • و بسیاری موارد دیگر...

2 . بازاریابی آنلاین ( پرداخت به ازای کلیک)

از طریق این نوع بازاریابی، کسب و کار شما می تواند به گروه بسیار خاصی از کاربران اینترنت و البته در زمان خاصی که آنها در اینترنت مشغول جستجو کسب و کار شما هستند نمایش داده شود.
تصور کنید نام خود یا کسب و کارتان در صفحه نخست نتایج جستجو موتور گوگل و بالاتر از سایر رقبا مشاهده کنید. این امر فقط 72 ساعت زمان می خواهد. این چیزی است که با بازاریابی پی پی سی امکان پذیر است.

  • آنالیز کلمات کلیدی
  • انتخاب کلمات کلیدی
  • اهداف جغرافیایی
  • ممانعت از اتفاقات نا به جا
  • تبلیغات کپی سایت
  • کلمات کلیدی بیدینگ
  • نرخ کلیک
  • نمره کیفیت کلید واژه
  • بهینه سازی صفحه فرود
  • انتخاب کلید منفی
  • بازاریابی موبایل
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات شبکه محتوا
  • شبکه جستجو بینگ و یاهو
  • بازاریابی پزشکی
  • طراحی گرافیکی
  • تجزیه وتحلیل ترافیک گوگل
  • ابزار گوگل وب مستر
  • تست گوگل ادوردز
  • استراتژی بودجه بندی
  • برنامه رتبه بندی تبلیغات
  • برنامه ریزی گردش تبلیغات
  • طراحی گسترش تبلیغات
  • دسته بندی تطابق کلید واژه ها
  • و خیلی بیشتر...